2011年10月13日 星期四

去盡佢

以家Pong一個禮拜上一晚堂,所以多左時間同佢一齊,琴日放工同佢地左黃埔做運動,先玩一堂極速單車班,順利完成一個鐘,之後再玩多堂pump,玩埋尼個對我黎講真係極限啦, 踩過單車隻腳已經好攰啦,玩pump嘅時候都係拎得最輕嘅鐵餅
不過返到屋企又食左少少飯,因為佢媽媽煲左蕃茄傻仔湯,我嘅至愛~♥~所以唔食唔得囉...haha

今朝起身真係比平時攰,而且隻腳都有d痛添,不過我幾鐘意尼種感覺,覺得真係做過運動咁~haha

最近肥左好多,又懶左做運動,我要keep返呀

前幾日Pong爸係報紙度圈左幾個大陸團,佢話我鐘意行山,又鐘意影相,所以想我地一齊去,不過唔知去唔去得成呢~

1 則留言: