2008年2月11日 星期一

最後兩天的假期

今日Pong要返工, 下晝12點幾出旺角同佢去左北海道食壽司, 之後坐地鐵去深水步, d商場真係好鬼焗, 搞到我又傷風啦, 行左3個鐘買左memory stick, card reader, 買完我就坐小巴返屋企, Pong就去返工, 5點幾佢就放工, 我食左兩粒傷風藥, 勁眼瞓, 係sofa瞓到9點幾去左apm嘅牛陣食野, 個度係90分鐘任食, 比個甜嘅湯底自己加料, 咁就食左5百幾, 我覺得一般啦, 試過完一次唔會再想去囉







明天一定要做運動啦, 因為頭先食野個度有塊鏡, 我除左件褸, 見到自己側面勁肥呀, 好恐怖

沒有留言:

張貼留言