2007年5月22日 星期二

SMS

昨晚玩Body combat玩得太累所以遲左少少起身,不過都趕得上巴士。上到車Pong打比我傾左兩句就收線,駕巴士去到佢以前地盤門口我見到平時同我地一齊做gym那兩個fd,行去食早餐。行返公司途中Pong打比我,因為又攞住把傘所以無聽電話,之後我地兩個就開始Send SMS啦...Pong由從剛剛同我一齊時成日Send SMS比我之外好耐都無試過Send咁多封啦,可能佢真係太無聊啦,之後我叫佢如果無聊的話就去行下街買野我話,佢竟然話我癡線。

4 則留言:

  1. 如果可以落街行下都幾好咖...時間過得好快...但就唔好買咁多野....哈哈..我之前日日都落去花園街...日日都買d...都幾堅下....

    回覆刪除
  2. 我同王子大人岩岩拍拖時都成日send sms架, 唉而家.....不過佢好怪既, 突然send個sweet sweet sms來俾我, 都好過無啦

    回覆刪除
  3. 男人老 係唔興落街行下買野架.............

    回覆刪除