2007年5月19日 星期六

健身 12


今日我好準時,不過佢仲準時過我企係度等我啦,一路行佢一路話肚餓仲想叫我幫佢買野食,之後佢終於搵到第二個幫佢買啦。玩新機不過又係玩腳,每逢玩新機佢都會玩一次比我睇先,但今次佢又記錯左話之前教過我佢死都話有教過之後佢睇返本簿,每個人都有一本簿,玩過咩、幾重、玩幾多下都會寫低,睇左之後就扮無事繼續做。

玩玩下有另一個教練同佢傾計,那個人話佢嘅女學生都係唔夠力就會笑,因為我都係咁,不過笑左仲無梗加無力。一個鐘過左,我就去跑步Pong上堂,教練之前講過做帶氧運動唔可以超過45分鐘,如果唔係肌肉就會流失,9點到我去等埋Pong就去沖涼啦,今日無咩人所以唔洗排隊

2 則留言:

  1. 教練之前講過做帶氧運動唔可以超過45分鐘,唔怪之得我個PT都叫我max.做45分鐘~~

    回覆刪除