2007年5月6日 星期日

20070505

今日我唔洗返工,11點幾就起左身,之後開電腦上網,隔左一陣就睇白色巨塔,到12點半就煮左個快熟通心粉,因為我落少左水所以好鬼咸,為有飲多幾啖水,1點幾佢弟弟同佢女朋友出左街,佢弟弟臨出街之前叫我幫佢換龍貓,好快手咁就換好因為堂時佢地都瞓緊覺,所以佢地好合作無跳出黎。
換完又繼續睇我嘅戲,睇到4點就瞓個晏覺,攪鬧鐘6點起身換衫去青衣城同家人食飯,家姐預先Book左8點,但都要等到8點半先有位,8點15分Pong打比我搭緊地鐵過黎,家姐叫左個套餐之後加多兩樣餸,套餐裡嘅餸好鬼細碟,不過又幾好食,我地仲叫左條魚,條魚整得好好食,仲好大條添好似去飲o個D咁,不過都比我地食晒用來送飯最好

10點幾埋單走人,我同Pong就搭車返觀塘,去左APM嘅百老匯,前面有兩個男人都係一支公黎睇午夜場,咁夜都仲有咁多人排隊,真係犀利,而我就去買蜘蛛俠明日嘅零晨12點幾戲票,Pong話要睇大院喎,睇完返到屋企我諗都兩點幾,第日仲要返工添,真係想死。


12點啦返屋企嘅途中見到好多睇個樣都知未成年嘅少男少女,正所謂毛都未出齊(Pong講嘅)就食煙又周街大叫,真係成何睇統,比我如果有機會結婚我寧願養狗都唔生呀


3 則留言:

  1. 我都想睇呀!妳睇完話我知好冇睇呀!Thanks!

    回覆刪除
  2. 乜原來佢家有養龍貓架? 係啦,我都好憎果d少年, 心諗:你地幾時先識諗架!唔好搞屎棍喎!!!,我都係養狗好過啦!不過你唔知你個仔會唔會咁架喎!

    回覆刪除
  3. 係呀!!! 上次我同個friend都見到呀!!! 好似小六生咁~真係無眼睇呀!!! 如果係自己仔女...真係唔知點算lu........... 不過火火妹...唔好話唔生啦...到時... 可能你好鍾意呢???

    回覆刪除