2015年3月12日 星期四

基礎日文 8

2015年3月17日
好耐無寫我嘅學日文事啦,
因為我覺得無咩好寫,
下星期二中期測驗,
以家都仲未溫書,
唉!!4月中要交口頭發表,
5月就要發表,
仲未諗到作咩好,
有時係度諗,
讀完尼個學期我仲會唔會繼續呢?
但如果唔繼續,
我讀左尼2年咪白費心機?
以家讀左兩年,
成日都好想係生活上運用,
但又成日諗唔到尼句中文點譯返日文

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都好好好好想呀~無銀呀
      但可能去到我又唔夠膽講囉

      刪除
    2. 我都係啲覺得自己講得未必啱,所以唔敢講既人,所以我o黎咗美國20年,啲英文都唔得

      刪除
    3. 係呀, 我都覺得自己都唔知講得岩唔岩, 又怕人地唔明~但你唔係有工作嗎??應該會有好多外國同事

      刪除
    4. 所以我咪打唔到老番工,要打唐人工囉,我初黎時,做製衣廠咋

      刪除
    5. 我依家咪係唐人蔬菜批發做文員囉,多數都係做番唐人生意,都唔駛點講英文

      刪除