2015年3月2日 星期一

大澳2日1夜

2015年2月28日
阿嬸係大澳人,
係大澳有間水棚屋,
好似一年前棚屋火災,
燒左好多棚屋,
以家阿嬸已經重建好,
就約左我地去bbq,
雖然之前喉嚨痛,
食左藥好返好多,
而且又難得一家去玩,
真係唔想掃興嘛。

當日5點去到東涌


大約坐左9個字車就到大澳


見到貓貓一定要影下,
可惜佢唔多比面,
一見到我就調頭走


到大澳差不多天黑,
去到阿嬸屋企黑晒


阿叔就同朋友吹水飲啤酒,
阿嬸就燒野食,
我就周圍參觀


隻狗唔知邊家養的,
成日走過黎要食物


小朋友梗係最開心,
地方又大,
又多新事物



係屋企都唔會有尼D樓梯啦


食飽野梗係開枱啦,
打到3點幾家姐都湊囝瞓覺,
咁我地都瞓覺啦,
個時落勁大雨囉,
係陌生床我依然都係瞓唔著嘅,
眼光光望到7點幾,
10點我就梳洗,
朝早真係特別凍的,
晨早的大澳


阿嬸帶我地周圍行下,
買茶果,
之後食埋中午飯就坐車去東涌,
就各自回家了,
係棚屋渡下假,
玩返1-2日真係幾開心。

********************************************

自從媽媽走左之後,
真係想多D陪屋企人,
多左同屋企人影相,
覺得屋企人係最重要,
但以家先識得咁諗真係遲左少少,
我地影嘅相,永遠都唔會再有佢嘅出現。

4 則留言:

  1. 家人的確很重要
    很久沒有到大澳
    待好天要去一趟

    回覆刪除
  2. 久違了,大澳!以前久不久就去走一轉,但已經多年沒去遊山玩水!懷念啊!

    回覆刪除