2015年2月2日 星期一

搵新工

2015年2月2日
話咁快又一個月,
仲有10幾日就農曆新年,
以家真係越黎越唔想返工,
自從3年前改朝換代後,
我嘅同事永遠都做唔長,
最近請左個口水佬返黎,
而且又串串貢咁,
除左得個講字,
真係唔知佢做到D咩,
可能我唔識工程啦。

而且請人又難,
所以老闆都好似幾buy佢,
雖然係工作上同佢有少少接觸,
但尼少少我都唔想,
真係好想過年後可以搵到份新工

14 則留言:

  1. 我依家呢份工我又係好想走,我五月返香港,所以點都忍埋呢幾個月

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,幾年無返,襯阿姐仲有一年就大學畢業,所以今年暑假返兩個月

      刪除
    2. 講真幾年至返一次,機票又貴,唔返耐啲真係好蝕o架,最緊要有地方住,唔係點可以留咁耐,住酒店都住窮啦

      刪除
    3. 哦, 咁你咪要辭職囉, 你地今次返黎打算去邊玩呀??

      刪除
    4. 橫掂呢份工都唔想做好耐,乘機辭職,今次想去台灣玩,我姨甥成日去,可以帶我哋自由行

      刪除
    5. 台灣夜巿我都想去逛....就怕會肚痾XD

      刪除
  2. 可能工無好做的, hmm 好多時只有睇開啲. 實有好多無能的人得志. 忍無可忍就只有轉工. 老闆無知就無謂久留

    回覆刪除
  3. 有時真係好得意,初初返份工覺得好好,做落慢慢發現問題越來越多
    有時諗,有冇一份工越做越鐘意呢...

    回覆刪除