2015年1月31日 星期六

問米

2015年1月31日
今日約左老豆、哥、姐,
4人去屯門問米,
我地家族相信,
人死後100日要搵靈媒,
請先人上黎問下佢下面嘅生活,
住得好嗎?收到野嗎?
其實係比在世嘅人一個安心啫,
不過我地就等到上到骨灰位先門,

去到間廟,
坐底,佢一路講,
我阿媽嘅性格,
做事,對朋友,對屋企人嘅態度都好準,
真係好準,
感覺好似媽媽企係我面前咁,
但講到其他就。。。
當佢話要走時,
佢講左話你地咪當我去旅行,
去玩囉,
可能佢同每個客人都會講同一番說話,
但尼句說話係爸爸在媽媽臨走時講,
唔洗驚,你當去旅行,去玩啦。
其實只可以話有4-5成準,
講真,係咪真係媽媽呢,
真係無人知,
只有靈媒先知,
不過我都相信,
作為一個靈媒,
係菩薩面前應該唔會握我地。
直至現在依然覺得佢未離開過,
如果可以再來一次,
我可能唔會叫佢去化療,
搵中醫,搵氣功,
用天然療法。
不過世間上沒有如果,
亦都無時光機。

4 則留言: