2014年8月25日 星期一

互相幫助

2014825
今日預約10點半去申請特區護照,
7點起身,
仲早過我平時返工,
因為要同Pong係金鐘食早餐,
食完都係9,
坐叮叮慢慢去灣仔入境署,

我預約嘅時間要10點先可以去拎籌,
見到個自助服務站,
其實好想去試下架,
但我急住用個護照,
比職員對好似會穩陣D,
之後又去玩下個自助拎籌機,
有個伯伯又係同我一樣10點半,
咁我又做下好人幫下佢整,
之後等叫籌,
我好留心我前面個3姊妹,
結果聽唔到叫籌,
好彩個伯伯即刻走黎提,
真係好彩咋,
如果唔係都唔知點算好囉,
有時你幫下我,
我幫下你都幾好啦,
到搞掂晒同想個伯伯講再見,

都唔知佢去左邊啦

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 可以, 不過唔知要幾點開始排隊拎籌囉
      嘻嘻...你無試過係香港拎護照??

      刪除
    2. 我以前係攞BNO﹐依家都仲係,但上次去續BNO要成千幾蚊,所以下次返o黎想換特區護照

      刪除
    3. 要成千幾蚊??咁貴嘅, 但你可以轉特區護照??你唔係用外國護照??

      刪除
    4. 我仲未係美國公民,所以都仲係攞住香港護照

      刪除
    5. 其實我已經可以隨時入籍,不過自已英文又唔得,所以想到咗50歲時去考中文入籍,而且做咗公民,成日俾人捉去做陪審團,好鬼煩

      刪除
    6. 做陪審團?香港都會有架...咁你以家可唔可以工作??

      刪除
    7. 係公民只可以做陪審團,同可以有投票權,我係永久居民,當然可以做工,我只係唔急住入籍做公民唧

      刪除