2014年8月21日 星期四

湊囝2小時

2014821
星期日收到姐姐Whatsapp,
係軒軒的游水戰衣,

第一次去泳池游水唔知係點呢,

之後星期二姐姐去覆診,
我就7點前要返到屋企湊軒軒,
因為湊佢個阿姨7點要走,
但佢都唔跟我,
之後放係老豆張床度,
同老豆玩一陣,
等阿姨走左就OK,
之後到8點佢指住個廚房,
家姐話如果佢指住個廚房,
又喊的話就係肚餓,
咁我就拎左D粥仔比佢啦,
但食左3啖又喊,
又唔食,
救命呀
即係想點呀????
喊左一陣比佢自己爬下又無事啦,
8點半又喊啦,
咁我去開奶比佢飲,
飲飲下瞓著左喎,
家姐係尼個時候就返黎,
話佢可能扭眼瞓喎,
不過瞓左唔夠一個鐘就起身,
同佢換片,
原來痾左屎呀,
仲乾晒添,
點解聞唔到臭味嘅,
搞到我好似好衰咁,

痾左屎又唔同佢換片,
洗完屁屁著褲仔



咩都要放入口


2 則留言: