2014年2月10日 星期一

開工大吉


2014210
今日係農曆新年假期後第一天返工,
真係十萬個不願意起身,
真係好鬼眼瞓,
話咁快就放完10日假啦,
放假每日都係未到1點都唔瞓,
每朝都係10點幾起身,
今日又凍又早起身,
真係覺得好辛苦呀,
以家好掛住屋企個被窩呀

6 則留言:

  1. 哇...你就好啦...今天才開工...不過,我這裡今天也是很多人的開工日...我兒子也是今天才開課..幸好,這回他沒有再扭扭捏捏了..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地要扣4天年假的, 我姨甥都是今天開課的
      因為你兒子大個仔, 乖乖嘛

      刪除
    2. 我想問你一下..為甚麼我按了google+之後回應不到你們的留言的???(在自己的blogspot網誌裡面)
      而如果我除去google+之後就看不到你們的留言...這是為何???

      刪除