2014年2月1日 星期六

2013年12月喪行東京之旅 Day 2

20131214
我又係瞓唔著,自己一個瞓下醒下咁,
Pong係隔離瞓到扯晒鼻寒,
真係好黑人憎架
瞓到差唔多日本時間6點我就起身梳洗啦,
真係天都未光架


係街外邊就凍,
入到地鐵裡面真係焗到死,
D唔習慣


去到築地站都唔知邊個出口,
但見到好多人拎住D冰箱仔,
所以我地就跟住佢地,
一真無衰嘅


7點鐘黎到已經好多人排隊等食壽司,
我都唔知等左幾耐啦



我地終於有得食啦,
真係唔知點叫呀,
不過Pong又識叫喎,
真係叻呀,
佢又一早飲酒啦


以家知道點解要一早去排隊食啦,
真係好好味架



係香港我係唔會食海胆壽司,
因為食過一次好腥,
但Pong叫我試下,
一D都唔腥真係好好味


好可惜當日係經期到,
無晒心機,食左一Set之後就無再叫其他啦
我地食飽飽後仲多人排隊呀




食飽飽後行左去雷門




雷門都好多人囉


係咪用黎許願呢



當時11點幾,
行完雷門行去晴空塔


去到晴空塔我地無上到塔頂,
因為太多人同有D累啦


梗係要去尼度潮拜下啦




好似行到4點半,但天開始黑,
又行到好累,離開左晴空塔,
係橫街是但搵左間食市,
隻蝦勁大呀,但好好味架


經過之前一晚嘅慘況後,
就去便利店買左D酒返酒店飲,
飲完可以大覺瞓啦


以前我都好鐘意食三文魚刺身&壽司,
一個人可以食1-2磅刺身,
但食完築地後再係香港食,
真係好唔同,
好掛住築地壽司呀

2 則留言: