2011年8月7日 星期日

眼光光

其實上年有一日我摸到個胸有粒野,跟住即刻去家計會睇,仲去做埋超聲波,只不過係乳線新增,當要返去見家計會醫生時,醫生問我你有無近親有癌症??無喎...直至聽到尼個消息,我好似發緊夢咁,搵人打我兩巴清醒返,日子就會係2/8,媽媽係屋企湊住晉晉,無事發生過...可以嗎??

星期五7點鐘我同爸爸係病房門口等,媽係手術室仲未出黎,7點半見到媽啦,不過麻醉藥仲未醒仲係好累好暈,入到病房,插住條喉張d血水流落兩個樽度,好多血呀,從來都未見過咁嚴重的手術,真係好恐怖,差唔多8點姐姐都趕到黎,比左個檸檬媽媽聞下,等佢d藥力快d散可以舒服d,8點過左探病時間我地都要走啦

腫瘤切除,要等兩個星期化驗出黎,係第幾期

尼幾晚我都睡不著,我都唔知點解,我想睡...

我好憎醫院,由細到大醫院都係帶比我唔開心回憶,好討厭係醫院出出入入,好討厭好討厭

5 則留言:

  1. Dont worry too much! 而家只好等消息, 不要太擔心. 會影響更大的.
    [版主回覆08/08/2011 09:40:00]知道~thx!!!

    回覆刪除
  2. 真係唔好咁擔心啦, 煮到黎就食啦...............
    [版主回覆08/08/2011 14:10:00]咁又係擔心咁多都無用~我都控制唔到嘅

    回覆刪除
  3. 唔好太擔心! 有你地支持你媽媽, 佢會無事既! 加油!!
    [版主回覆08/08/2011 17:28:00]多謝你!!!做完手術之後以家都ok, 放心好多啦!!

    回覆刪除
  4. 加油啊!有大家支持
    [版主回覆08/10/2011 14:15:00]多謝!!!

    回覆刪除
  5. 加油呀!!!!!!!!!!!!火火妹 只要一家人一齊努力, 互相支持關心 咩難關都可以過到
    好快就會天晴
    [版主回覆08/11/2011 16:26:00]多謝!!!以家媽媽都出左院啦, 等報告囉...haha

    回覆刪除