2008年1月2日 星期三

08年的第一天

昨天是08年嘅第一日, Pong竟然要返工, 咁我就瞓到12點換衫出旺角搵PongLunch, 食飽飽同佢行左一陣就返屋企啦, 返到屋企一個人都無, 上下網4點幾食左個辛辣麵, 超好食, 玩左一陣wii fit佢媽媽就返黎, 所以我都收機比佢睇電視

5點換衫出去搵Pong坐車去九龍站個商場, 我都係第一次去, 都幾大喎, 之後行到去戲院, Pong個同事話個度d坐位都ok舒服, 所以我地就買左票睇驚天奪寶世紀秘冊啦, 買完票行到7點半去左, 夏麵館度等位, 等到8點終於有得食啦, 食飽去埋廁所都差唔多入場啦, 戲院好, D坐真係好舒服, 睇完就坐巴士返屋企啦

返到屋企12點幾, 沖涼瞓覺啦




我覺得都幾好睇啦, 笑位唔多, 不過有時都幾緊張(講左=無講)

沒有留言:

張貼留言