2009年8月19日 星期三

爬地 (+電話)

世伯伯母去左旅行,所以星期日Pong叫左佢d朋友黎玩下,1點幾去超市買汽水薯片,跟住清潔屋企,清潔個時真係好辛苦,但係搞掂之後就好滿足,下晝4點幾佢地就黎到啦




6點幾到會都黎左啦,叫左7個餸,加埋壽司原來屋企樓下間壽司鋪d刺身好厚好好味架




雞軟骨加牛肉,又係好好食





冬陰功炒飯,有少少辣,但好好味




有三個素菜,因為Pong以為佢有個fd係長期食素,所以專登叫左素菜比佢,原來係初一,十五先係咋










佢地話尼個士多啤梨蝦沙拉好味喎,因為有沙拉醬,所以一粒都無食




超好食嘅魷魚,一陣間已經食晒啦



我地有10個大人1個小朋友,結果食淨好多野,好彩有位媽媽願意打包一個菜同面咋,星期一嘅Lunch晚餐,星期二Lunch都係食尼d野,昨晚世伯伯母返黎啦,D炒飯已經比我食晒啦

尼間到會係Pong同事個女朋友d fd黎架,佢地真係無介紹錯,真係好好食架


個高清係Pong朋友買架,以後可以係房睇電視啦...YEAH!!!


應大家要求我就寫佢個電話比大家知,26101323個鋪名好似叫廚房仔,地址唔知,佢無特定嘅菜式比我架,係我想食咩幾多人食話比佢知,之後佢會再補價,ok的話佢就會幫你煮,同埋我或者佢call van仔,van仔錢係我比嘅,或者可以去佢鋪頭攞都得嘅

1 則留言: