2008年4月24日 星期四

同姓三分親《林》

昨日係林海峰是但嗡求其唱Part 2用AIG信用咭優先訂票嘅日子, 咁岩我公司其中一位同事有AIG信用咭, 所以我個病雖然剛剛好返我都比平時早3個字出門口, 因為要係9點鐘之前返到公司

預我料8點50幾分到達公司, 佢地9點先開始訂票, 我就用手提同公司電話一齊打, 我諗到9點10幾分到終於比我打通啦, 咁我就hold住條線再跑去我同事度叫佢聽, 得左啦不過我唔記得叫同事問佢地個坐位係邊呀, 但我又唔想煩多佢一次, 所以算啦, 我諗唔會太後啫

訂完票之後我個病都好返好多啦, 嘩哈哈哈哈哈

我真係覺得我自己好犀利啫

沒有留言:

張貼留言