2008年3月7日 星期五

習慣

以家每朝我一定會聽在晴朗的一天出發, 其實我係為左聽林海峰, 不過佢以家仲放緊假, 但聽聽下又覺得幾好聽, 佢地講時事, 聽到返到公司就會熄機, 到4點鐘又會聽萬世巨星, 以前我好唔鐘意i love boy's, 因為我覺得佢地d做型好白痴, 但以家覺得少爺占真係超好笑, 有幾次我仲聽聽下笑左出黎, d同事就望住我

6點鐘放工, Pong係火車站等我, 無去做運動, 因為教combat嘅教練唔係咁鐘意所以唔去, 去左尖沙咀行街, 我地去左海防道街市裡面度食麵, 我覺得麻麻地, 食完個口好似有陣味咁, 之後就行商場, 去starbucks買咖啡, 仲買左個朱古力蛋糕添今次係第二次食, 好好味d朱古力好濃, 正!!!每日最開心嘅都係有好味嘅食物啦!!



食完野周圍行到9點幾就坐車返屋企啦, 伯母炒飯我又食左少少, 睇完"最"之後就去沖涼, 瞓覺前梗係要打一陣機先啦, 12點幾瞓覺啦

沒有留言:

張貼留言