2008年3月19日 星期三

遇上一個"火+頁"人

昨日放工Pong個fd約左佢去睇西裝, 又係因為23號個日, 我地6點半去到旺角, 我去左買辣魚蛋, Pong去買烏龍茶, 我好抵能呀, 聽到前面個女人叫$20魚蛋, 我又白癡到又跟住叫$20, 我明明想要$10, 到Pong行到黎話咁多嘅, 我先知我叫錯左, 點解會咁架, 結果食完$20魚蛋之後就好飽啦

我地差唔多行完個旺角佢個fd7點半先到, 同佢去睇d8百幾蚊嘅佢又話貴, 3百幾蚊又話普通, 去金都睇租嘅, 又係話人地普通, 一係就話租得貴, 只係人地門口一路行一路睇, 又唔試上身睇, 當時我見Pong個樣有d唔滿意, 行完金都佢就打比佢個大陸老婆, 佢又借老婆做值口話唔比佢買, 買就鬧交喎, 結果搞完一大輪都係無買, 其實佢都無心買嘅, 之後企左係度佢話請食飯, Pong梗係唔去啦, 彩佢都傻, 原本諗住做運動, 比佢個cheap精搞一搞又無得玩, 其實我可以自己去嘅, 不過最衰都係自己8掛啦, 因為Pong講左好多佢嘅cheap事比我聽, 所以咪想見下個人囉, 點知比我想像中cheap上加cheap

8點幾坐車返屋企, 去左百佳買野, 返到屋企食飯, 11點幾上床打機, 12點幾瞓覺啦

沒有留言:

張貼留言