2015年5月13日 星期三

喜歡聽 - 恐怖在線

2015年5月13日
"以下純粹個人意見"
今日想講下恐怖在線尼個網上節目,
係一個可以睇又可以聽嘅靈異節目,
每星期一至五晚11點半至1點「免費」,
但我係比錢聽重溫的,
我自己聽完係會delete,
絕對唔會copy比第二個人聽,
因為佢真係自負盈虧的,
每日Lunch就係邊食飯邊聽,
叫得恐怖在線梗係聽靈異野啦,
但係又唔係全部都係靈異喎,
我覺得係好有意思嘅節目,
而且佢係好中立的,
唔會係因為自己做靈異節目,
就係咁話尼度有鬼個度有鬼,
我鐘意佢嘅態度,
我唔係什麼宗教徒,
可以話係無神論,
但初三個拜下黃大仙,
但我相信係有前世今生,
佢個節目成日都有個案講,
前世今生嘅債,
今世積嘅債,
今世唔還,下世都要還,
所以以家好多時見到要幫嘅人我都會幫,
我會去捐錢,做多D慈事幫下人,
幫下動物,
仲可以有個警惕唔好做傷天害理嘅事,
以前有個同事成日講,
幫到人,自己又開心,
何樂而不為呢。

沒有留言:

張貼留言