2015年4月11日 星期六

201504合家高雄、台南之旅 Day 1

2015年4月4日
早7點幾去到機場check in,
之後去翠華食早餐,
係機場行下




等到10點上機,
坐中華航空都無delay,
準時


上到飛機食埋飛機餐坐多一陣就落機,
就好似由屯門去銅鑼灣嘅時間。
去到高雄機場,
司機叔叔已經等緊我地啦,
第一站去駁二藝術區 『看見醜比頭』


我姨甥已經比醜比頭吸引住啦


睇得幾入神






睇左差不多兩個鐘,
都差不4點幾,
駁二藝術區都好長




小朋友玩泡泡波就最開心



好多人放風箏,
個天好藍好靚



之後等司機黎接我地,
去酒店check in,
今次book間酒店真係麻麻地,
但風景靚

放低行李,
執下野,大約一個鐘到差不多7點,
司機帶我地去六合夜市食野


行下食下又9點幾,
都食到好飽啦,
就坐的士返酒店

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 會去台灣邊度呀?如果你想包車去玩, 我介紹比你, 個司機好好人, 同埋佢會帶你去D你無plan而又順路嘅地方睇睇架

      刪除
  2. 多年前住在台南,到過六合夜巿去過好多次,記得街頭有一位外籍男士售賣小首飾、手鈪項鍊等,一般貨色,但態度殷勤誠懇,頗得女士歡心,故此生意甚佳。攻心為上,此之謂也。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那天又沒有留意有沒有外籍男士售賣小首飾, 你是台灣人嗎??

      刪除