2014年10月2日 星期四

20140920『華欣』Day 2

係華欣第二天,
因為昨天黎到酒店已經係5點幾,
所以無好好咁欣賞過個沙灘,
早7點起身梳洗去食早餐,
可以望住個海食早餐,真係第一次,
不過都幾曬架



食飽返房換衫去游水,
可能太早,
所以得我地2個人,





游到10點幾開始多人啦,
我地都返房沖涼,
換衫出去行沙灘


好靚架,一望無際,
唔知點解無人游水,
同埋好多水母


可能早餐食得太少,
又游左咁耐水,
所以好快就肚餓,
行左半個鐘到就去坐$120車,
去Market Village,
行左一陣睇下有咩好食,
結果係食鐵板燒,
黎到泰國都要食鐵板燒

但我覺得佢比起香港又好食,又大碟,
埋單都係$1190Baht,都唔錯嘅。。。

之後坐$20唔知係咪叫tuktuk,
好似小巴咁,落車要按鐘,
跟住就慢無目的咁周圍行,
又行下市中心一個沙灘




好多人租沙灘遮,
同埋沙灘椅排晒係度,
又行下橫街




不過越曬我就越辛苦,
可能朝早係游泳游水時曬傷左啦,
好燙、好痛,
即刻去藥房買支after sun用,
又坐返TukTuk去酒店附近個夜市,
去7仔買野,
本來想買2支酒,
但店員話2點至5點係唔比賣酒的,
唔知點解呢??

返到酒店瞓到5點幾,
又換衫出去食飯,
坐左$120車去希爾頓酒店附近,
好好多間食海鮮嘅店鋪,
就求其揀左一間入去食,
唔係香港口味嘅冬陰功,
應該加左檸檬葉,
好好味

尼個蟹都好鬼多肉


我地仲叫左蝦,一個菜
埋單$2350Baht,
都係HK$5XX,其實都幾抵嘅,
食飽又係去行夜市時間,
一陣要坐車返酒店又無散子,
所以係7仔又買左支白酒,
係夜市買左支檸檬味嘅精油,
同大象蠟燭台$1800,
又坐返$120車去酒店附近夜市,
又再行多次,
結果買左2條褲,
一條我嘅,一條家姐嘅,
咁就滿載而歸返酒度啦

華欣 Day 1      華欣 Day 3        華欣 Day 4        華欣 Day 5~完

8 則留言:

  1. 個沙灘入口處有個牌寫著不可游泳架,所以無人游。因為水母。
    我覚得酒店個夜景都好靚。
    我地有去counter 借CD返房聴。免費而且幾多好音楽。你有借嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個牌又無留意到喎,唔怪得知啦。
      係呀,開住D燈,射係個泳池度,好靚
      有得借CD,哈,真係唔知喎,不過我地開電視都係睇音樂台

      刪除
  2. 好relax 啊, 個swimming pool 環境都好正啊~

    回覆刪除