2014年6月28日 星期六

龍貓死了

2014年6月28日
一早起身男友弟弟隻龍貓死了,
佢都10幾才啦,
其實前幾日已經開始唔食野,
可能餓死左啦,
伯母話要等佢細佬放工返黎先放落鞋盒,
但基於衛生問題,
我張佢放落鞋盒,
摸佢個時已經硬硬地啦
希望佢下世搵一個好主人錫佢啦

12 則留言:

  1. 哦,動物自己知自己事,身體出事會自動關機,所以唔食野.....
    係,要收埋佢先會好D,可以同佢火化,我隻貓、雀都火化左.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有無拎返佢地D骨灰架??我覺得張佢地火化好似好慘咁

      刪除
    2. 有啊,基於信仰原因,我唔會擺神位或供奉,只取回骨灰(有個盅)放在家紀念...
      火化聽落好慘,也由於我相信生命在地上完結了,已離開身體,身體再無用處,骨灰只是為了安慰我母親而已...
      否則,你把牠們丟進垃圾桶,就更慘
      有人將牠們製作成標本...好似几千元一隻,我地都考慮過...
      但是怕母親睹物思寵物...
      或者你弟弟可以將牠做成標本....

      刪除
    3. 做標本就唔好啦, 好似好恐怖咁, 如果可以我會搵個地方偷偷地埋在泥土裡, 一定唔會掉去垃圾房

      刪除
    4. 但是,其實咁樣處理動物屍體是犯法呢.......不過如果葬在郊野公園的大樹下又有咩所謂...我覺得咁樣,佢地回歸大自然都好好....
      係,我都覺得擺隻過了身的動物在屋企...有些恐佈

      刪除
    5. 應該比個公園D主人可以埋葬自己嘅寶貝嘛

      刪除
  2. 回覆
    1. 養龍貓真係好悶, 只係個籠度, 又唔會好似貓狗咁

      刪除
    2. 咁又係,所以養咗貓之後,都無再諗養龍貓

      刪除
    3. 都是貓狗好D,會成日在你隔離,龍貓不能長放出來,母親以前都養過龍貓,話佢地認得人呢..都好得意..但點都係貓狗親人

      刪除
    4. 佢地真係唔會放出黎架, 只係個籠度生活, 不過有一隻真係好叻, 知道我地瞓晒, 關晒燈, 識得自己開籠走出黎, 咬到D電線爛晒, 真係唔知好嬲定好笑

      刪除