2014年3月31日 星期一

黑雨下的星期天

2014330

 我地一行13人一齊去新浦崗玩Running Game,今次係我地第2次玩,其實玩尼個都幾累下架,而且仲有少少暴力,會玩到周身傷痕


之前玩online game我地嘅網名,我地仲專登整左件衫,同個牌架,如果普通個D都係得張紙架咋

玩完之後係個場地裡面留影



玩完已經8點啦,之後去九龍城食飯,落到樓下係勁大雨,就算有遮同無遮都係無分別,好彩Pong同另一位朋友仔有車,不過都係lift大堂等左好耐先出發呀

真係好怕落雨駕車,好危險



其實玩2次Running game我都唔係咁投入,一黎同尼班朋友仔有D見過幾次,有D見過一次真係唔太熟,而我又係超級慢熱的人,所以都無咩出過聲,但就比人勁搣名牌囉

沒有留言:

張貼留言