2013年10月21日 星期一

沙巴之旅

Pong朋友叫我地一齊去沙巴玩,
本來諗住叫佢地Plan行程,
我地淨係比錢同去,
但可惜佢嘅行程我唔太吸引,
所以我都係自己上網搵下資料啦,
不過如果佢d朋友唔去我同Pong兩個自己去,
講到玩
今日返工無做過野,
整日都係度搵資料
嘻嘻

請問你地有無好介紹呢??

6 則留言:

  1. 你地會玩浮潛.. 果D嘛 ?? 同埋你行開山,, 神山都幾靚, 可以安排去行下 ^^=

    回覆刪除
  2. 嘩!去沙巴*v* 未去過啊~期待你的分享~~~

    另外,我怕你沒有看到我的留言回覆。前幾天,我幫魚兒看了她的HTML碼,發現跟你的網誌情況相似。所以,只要找到 /* Posts那一行,在下面加下面的HTML碼即可(再參考文章的教學以更改數值^^):
    .post {
    margin: 0 0 $(post.margin.bottom) 0;
    border:5px #FFA62F;
    border-style:solid;
    border-radius:10px;
    background:#FFF5EE;
    }

    祝成功~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔得呀, 佢出左一句

      "網頁外觀中的無效變數聲明: 您可以使用變數,但不能定義它。 輸入: post.margin.bottom

      Error 500"

      刪除