2010年2月12日 星期五

年廿八

琴日5點幾覺得成個人好辛苦,喉嚨痛痛地

之後就開始頭暈暈,膊頭好似好重好重咁,

返到屋企食完飯沖涼,

吹乾個頭就即刻瞓覺,

個身就勁熱,

到Pong11點幾放學返黎話我發燒,

成個係瞓係張床度好唔自然,唔舒服,

12點幾佢比左兩點成藥我食,

2點幾就開始出汗,

今朝d燒終於都退左啦,

但就好攰,膊頭仲係好痛,

仲時冷時熱添...

返埋今日就放假啦,

所以就算幾攰都要返工,

真係唔想新年先黎病呀

******************************

講少少細個野先,

我以前成日都病,

差唔多一個月睇一次醫生,

每晚食飽飯都要食藥,

我就會等阿媽洗碗,

拎d藥水倒落個廁所度,

d藥丸用幾張紙巾包住掉落垃圾桶,

有時會掉落街,

試過有一次唔小心掉左落個花盆度,

之後比阿媽見到有d藥丸,

問我,我梗係死口都話唔知啦...

諗返起真係好好笑

沒有留言:

張貼留言