2010年7月16日 星期五

私人空間

私人空間尼樣野除左男女朋友要,同事之間都想要,
有位同事佢一入職就同我一樣帶飯,
成日都係坐我隔離位食,
以家公司無晒吉位就同我同一張枱食飯,
我覺得好煩呀,lunch時間想睇下blog留下言又唔得,
想自己睇下自己d野又唔得,
我真係越黎越覺得好煩呀,
有時同事打耐線比我講野,
佢就企係我隔離死都唔走,
到我收線啦,佢就係咁問我做咩事

仲有件事好令我反感,
佢不嬲食完飯都同我一齊洗碗,
尼排佢都唔知癡左邊條孖根,
幫埋其他同事洗碗,咁我份人又唔會出聲,
咁咪同佢一齊洗囉,我真係超唔鐘意,
你鐘意扮好人,咪自己扮到夠囉,
唔好搞埋我啦...
總之就好多好多,用文字真係好難形容,
可以用貼身膏藥啦
我點樣先可以脫離尼個無私人空間嘅日子呀

有時容忍係有個限度,再係咁我真係唔知幾時會爆呀,
大家都係同事我又唔想搞到咁...唉!!

2 則留言:

  1. 我教你, 問佢借錢, 仲要借十萬九千七, 日日問, 問到佢驚...........
    [版主回覆07/16/2010 20:20:00]我問唔出口喎

    回覆刪除
  2. 包叔叔 , 你咁教火火妹架 , 一陣條友唱火火妹等錢駛唱到成公司都知 , 咁就死囉
    一食飯時帶耳塞聽歌囉 , 唔睬佢佢自然無引架啦 , 我而家一到食 lunch 時間就帶耳塞聽歌 , 咩都唔理  
     
    [版主回覆07/18/2010 10:53:00]係呀, 講野比佢知等於全公司都知, 其實都係一個辦法, 不過我唔想做到咁明囉

    回覆刪除