2009年4月27日 星期一

小學同學結婚了

4月25號我嘅小學同學結婚啦,佢地拍左拖差唔多10年,真係好勁,我同佢好似由幼稚園至到中學都係同校,小學時好fd架,但到中學因為唔同班,所以分開左玩就唔同左啦,見到佢簽紙個刻真係好感動,佢同佢老公仲搞笑呀,佢就未讀已經喊,佢老公就讀錯晒







好似今日去左日本渡蜜月啦,祝佢地兩個人去三個人返,努力做人仔啦...哈哈

4 則留言:

  1. 恭喜 Shan & Kuen
    [版主回覆04/28/2009 09:05:00]代佢地多謝你!!!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒~~
    [版主回覆04/28/2009 10:44:00]代佢多謝你!!

    回覆刪除
  3. 十年..真係好勁!! 恭喜恭喜
    [版主回覆04/28/2009 12:25:00]我都覺得好勁呀, 仲可以keep到咁多人
    代佢多謝你

    回覆刪除
  4. 10年真係唔容易.......仲要拍左拖10年都會結婚就仲唔容易.....小弟佩服~~亦恭喜晒兩位
    [版主回覆05/05/2009 09:33:00]係架...代佢地多謝你!!!

    回覆刪除