2016年1月15日 星期五

烚得清淡

2016年1月15日

尼排係公司自己煮Lunch都好清淡,都係白烚菜同肉

三色椒+豬肉片,白烚三色椒真係好甜


 白烚菜苗+螺絲粉,菜苗我接受到菜青味,但白烚螺絲粉真係好難食,以後都唔會試

 白烚菜芯+糯米粟,食左成條粟米已經飽左一半啦,白烚菜芯又係好好味,菜芯好甜

本來諗住食得清淡D係為左新年去陽光與海灘嘅地方的,但食下食下又接受到個總清淡喎,希望可以Keep住啦

9 則留言:

  1. 其实早餐午餐照常吃,晚餐早吃和量少就可以了!
    不要太苛责。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想呀, 可惜我男朋友和他的家人不可以, 如果分開煮來吃, 又不好意思

      刪除
  2. 可以買啲丸呀、蟹條呀,好似打邊爐咁,煮麵條、烏冬都得喎,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 食多D菜好似好D嘛, 同埋我無落鹽架, 所以煮面條同烏冬好難食

      刪除
  3. 白烚菜苗+螺絲粉夾埋一齊吃,我真真真真真不能接受啊﹗
    不過白烚三色椒真是很好吃,清甜啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 白烚菜苗真係可以, 但白烚螺絲粉真係好難食, 好似食無味嘅面粉咁

      刪除
  4. 有好多嘢白烚都好好味,我就鍾意西蘭花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小四, 我試過有一個月晚晚白烚西蘭花當飯食,結果咳到我飛起。
      不過,真係好味道。可惜,我夾唔到佢。

      刪除
    2. 小四, 我都鐘意食西蘭花架, 不過係公司洗野唔係太方便, 所以要買D容易洗嘅菜
      博師奶, 點解會咳到飛起嘅??

      刪除