2016年1月2日 星期六

新一年血光之災

2016年1月2日
話咁快又一年啦,
總覺得以家D時間過得好快,
平平淡淡又過左個2015年,
其實我做人係無咩目標、大計,
只要健康、開心,我就滿足,
不過我希望日語會進步,
但新的一年第二天,
就發生了"血光之災"

昨晚男朋友煮韓國年糕+午餐肉,
我換緊垃圾袋,
但我整穿個垃圾袋,
男朋友想張個午餐肉罐掉入垃圾桶,
我用隻手擋住,
唔知點樣,
我隻手指公就比佢界到流血,
流左好多血,
好痛呀=.="
真係痛到想喊呀,
嗚。。。
諗返昨日被介嘅情況,
都有D打冷震,
因為真係介得好深呀,
唔似係公司比紙介咁囉,
以家隻手指都仲有少少痺痺地

8 則留言: