2014年11月29日 星期六

基礎日文 5

日文基礎班差不多2個月了,
教了無課書,測左2次驗,
慢慢開始習慣這個老師的教學方法,
而且多數都用日文講,
上兩堂教我地點去到目的地,
真係超級難,
不過我都返屋企做完比老師改正,
哈。。。
都錯好多

尼個老師雖然多功課要我地做,
但其實係件好事,
可以深刻點,
第2次測驗拎到73分,
不過始終睇容易過,
聽同埋講



不過我上堂真係麻麻地吸收到,
因為我個腦無人地轉得咁快,
要返到屋企再睇下先知講咩,
blogger教我備課會好好多,
真係要拎D點解出黎先得啦。

9 則留言:

  1. 加油~~ 我都忘得一乾二淨,睇多D日劇,聽力會好好多..

    回覆刪除
    回覆
    1. 以家嘅日劇唔好睇嘅,同埋睇劇好浪費時間呀

      刪除
    2. 係,我都好耐無睇日劇,近來看了兩套
      有冇睇過doctor X?几好睇噃,不過要喜歡米倉涼子才行..
      聽力呢,睇劇係最容易的途徑,或者睇日本新聞,NHK有冇?
      我覺得,睇和寫,係理解力和記性,但是聽和講,係潛而默化,個腦就會自動波,如果少聽,個腦轉唔切,都會聽唔明...

      刪除
    3. Doctor X有睇過2集, 但覺得又係講腫瘤, 所以唔多想再睇, NHK??Now有無得睇架??
      咁真係要抽少少時間黎睇下先得啦

      刪除
    4. 呵呵我是米倉涼子迷,佢的劇我都睇XDDD
      我多數睇生活劇,笑片
      NHK,now有,哈哈剛才轉去看,710台,係英文 ><
      再唔係,可以試下網上的電視台,找找日本電視台,我知道韓國几個大台,在一些網站(大陸網站)可以收到直播添...

      刪除
  2. 備課的話, 上堂老師講既野會容易吸收好多架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一定會抽時間備課的~我要努力
      不過昨日唔舒服無返一堂啦

      刪除
    2. 以前你唔識嘅字或句子會係邊查架??有時係GOOGLE查都唔多準嘅

      刪除