2014年11月19日 星期三

基礎日文 4

2014年11月19日
昨日上日文課,
測第二次驗,
明明有溫書,
但到最後又忘記了,
助詞成日都唔記得點用,
唉!真係頭腦唔醒目就慘啦。
最慘身邊無朋友讀日文,
唔可以同佢講。
同埋好似自己作句,
成日想打Blog都諗下,
但又好似諗唔到咁嘅,
どうですか

8 則留言:

  1. 如果想講"我點做好呢?", 應該係 "どうしようかな"。而 "どうですか"係指 "如何", 例如:テストはどうですか。測驗如何?希望幫到你啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 分享一下我學日文既經驗, 每次上課前我都會備課, 睇下大致既內容, 咁上堂會易明啲, 上完堂之後幾日要溫番嗰堂講咩野(搭車搭地鐵都攞出嚟睇下), 至於記生字, 將會教嗰課書前已經開始要記, 如果唔係唔夠時間, 所以其實每日都好忙, 按呢個方法的話, 你到test的時候就唔會咁辛苦, 實攞高分囉, 哈哈!!

      刪除
    2. 哈, 我真係想講 "點做好呢"...
      即係差唔多日日都會溫下書囉??有好多以前嘅生字都忘記左啦, 不過好彩以家有個apps真係拎住個電話都可以溫到書
      你以家仲有無讀架??

      刪除
  2. 我以前也上過日文課...但已經給回老師了....!!!

    回覆刪除