2013年9月7日 星期六

勤力女人

尼幾日張YAHOO BLOG的文章COPY過黎,睇返以前寫嘅野好好笑,好白痴...

原來我以前寫BLOG好勤力,差唔多日日都有一篇,寫埋好無聊嘅野,食咩...去左邊....做過咩都會寫....哈

仲有以前真係瘦好多,皮膚好好多

以後我都要勤力D寫BLOG,同埋要做一個勤力嘅女人,KEEP下自己先得啦

6 則留言:

  1. 以前寫得多不是白痴,只是想張自己的生活,分享給朋友,我以前都寫好多,所以現在識了班很好的blog友,重做了朋友^_^得閒還會約食飯!

    回覆刪除
  2. 我以前寫的朋友,現在有9成冇寫了!

    回覆刪除
  3. 1日1篇blog....我1星期1篇都覺得多了!!哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前真係勤力, 咩都寫...
      哈, 以家差唔多1-2星期先一篇咋

      刪除