2013年9月11日 星期三

沖涼

以家仲係每日COPY & PASTE咁整緊以前嘅BLOG,有成千幾篇,真係COPY到我頭暈,不過又幾好呀, 可以睇返以前嘅BLOG,真係好好睇。

唔知點解以家好似唔多鐘意沖涼,因為覺得好煩,又要洗頭、又要洗面,成日都搞好耐先出得廁所,所以越黎越唔鐘意沖涼,唔鐘意還唔鐘意,我都唔會唔沖涼就瞓嘅,不過如果第二日唔洗返工的話...我就會淨沖涼唔洗頭咁瞓囉...haha。

所以我成日都覺得自己唔似女仔嘅...

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 未呀, 以家先搬得百幾咋~我有睇你之前教搬個POST呀, 但係睇睇下覺得好難呀

      刪除
    2. 按左上角blogspot,「文章和留言」那裡, 在「驗碼」設回「否」就行了!

      刪除
  2. 去除左個驗證碼啦不如...下下要打好麻煩啊..

    回覆刪除
  3. 日日洗頭好煩喎,我看情形啦,如果有運動就要洗,不然就格日洗!

    回覆刪除
  4. 加油呀,我應明白你後2編blog講咩,不要太難過,保重身體!

    回覆刪除
  5. 火火妹妹加油! 人生還有好長一段路等著你..

    回覆刪除