2009年11月20日 星期五

皮膚科

星期三個日下晝放假去睇皮膚約左三點,

個醫生真係超多人睇,

打去約嘅時候個護士講明三點黎登記,

但要等一個鐘...

咁我係公司食完lunch 1點半走,

坐火車地鐵去銅鑼灣,

2點幾已經去到啦, 等到4點幾,

早知係咁落街行下先啦間診所又凍喎,

入到去見醫生,佢比我嘅感覺唔似醫生,

似係街有時自己同自己講野笑個d人咁囉,

我問佢點解會無端端生咁多瘡,

佢話唔係無端端架話我毛囊有細菌喎,

佢仲話我成日搞有好多印叫我唔好再"吱",

之後比左一支洗面兩隻藥膏,

一隻係搽患處,一隻就係夜晚瞓前全面搽,

謢士仲叫我唔好搽太多,

之後會開始脫皮咁樣d印就會無架啦,

不過搽左兩日都無咩反應,

唔通我搽得太少??



上網check原來好多人都睇過佢,

有d人搽完佢d野會又紅又腫又痛喎,

有人仲話佢嘅藥膏有類固醇,

跟住我同同事傾開,佢話唔出奇嘅,

類固醇都會分有%喎,

其實見醫生之前我有好多問題想問佢,

但係見到佢太緊張咩都唔記得晒,

下次約左16/1星期六,佢話星期六要等3個鐘,

不過都無辦法啦無晒假期啦

沒有留言:

張貼留言