2009年11月11日 星期三

好多印

之前講過我嘅皮膚突然好差,

飲過苦茶雖然覺得好左白左,

但實在太貴...

有人介紹我飲蘋果薯仔汁,

其實幫助唔大,終於間唔史都生,

可能我唔係敏感所以無咩效,

不過飲完之後真係日日有得排毒,

而且仲好臭添

其實我生個d暗瘡係無龍頭嘅暗瘡

生出黎係好痛,好似重左一舊野咁,

個暗瘡位置又好深色,

有時吱出黎就好多血同少少膿,

但有時真係咩都吱唔到,超級樣衰,

尼D瘡真係比起有膿頭嘅瘡麻煩好多,

Pong話我可能係內分泌失調,

星期日係知識度check過,

原來內分泌失調嚴重會生癌架,

佢地話飲返d大豆類嘅飲品可以調節返咩鬼激素喎,

星期一梗係即刻買鈣思寶,

以家飲左幾日又好似好返d喎,

都唔知係咪心理作用,

3個月前book嘅皮膚科醫生18/11可以去睇啦,

月頭仲諗住飲三個月蘋薯汁,

我都係唔等得啦,塊面要黎見人架,

以家比佢地搞一搞都好多印,

再等我怕我唔敢出街,

真係想快d K.O佢地呀

沒有留言:

張貼留言