2009年5月13日 星期三

喪行台灣之旅第三日 PART II

我地一早都係飲左杯珍珠奶茶食左少少野,所以到4點幾嘅時候就好肚餓,去到淡水係義美食品度買左個蜂蜜蛋糕食




唔知係咩炸菌,淨係食到d炸粉咁




尼個唔知咩丸都好好食




唔知咩腸,都係好好食




咩可口魚丸,感覺一般啦,不過好多人排隊



差唔多日落啦,坐緊般去漁人碼頭




食左佢




單手托得起呀




真係好靚架,睇住佢慢慢落








下面有阿扁個名比人吐左口水架







之後我地坐返車去淡水,行行下去左間食鐵板燒嘅地方,到8點就全場乾杯,之後會送返杯野比我地飲架,如果我地錫錫10秒仲會送五花腩比我地,不過我怕羞呀...哈




差唔多8點啦,個位哥哥仔講緊野,好開心,好熱鬧,下次我都會再去試




因為我地9點幾就食飽野,怕夜晚肚餓,所以返酒店之前去左超市買零食




10點幾無野做走左去大眾池度浸溫泉,真係好舒服,不過浸左一陣太熱沖身返房啦

新北投--->淡水--->漁人碼頭

沒有留言:

張貼留言