2009年5月16日 星期六

活潑

昨日返左青衣食飯,每次我返到去晉晉都係瞓緊覺,可能聽到開門聲所以起身,同佢玩左一陣媽咪就整粥比佢食,以家開始已經比鞋仔佢著啦





比佢激死食下玩下咁



食跟住又係櫃度攞左支唔知咩鬼黎玩



我尼排教佢飛吻呀,又唔用手淨係整左咀,好搞笑



食下又搞下其他野,搞到污糟貓咁




佢見我攞住d野就即刻爬過黎攞


佢聽到海洋公園個廣告,眼都唔郁咁睇呀



佢隻手仔真係好懶,連飲水都唔自己拎住飲



佢又時真係好衰架,佢食飽唔食就會張媽咪個匙羮勃開囉,昨日我開櫃筒佢又爬過黎搞我d野,我唔比佢又大叫,希望大個會聽教聽話啦

沒有留言:

張貼留言