2008年7月7日 星期一

風雨不改

前幾日已經講好左星期日去同陽光玩遊戲, 點知天文台話會落雨

昨日8點半已經比人噪醒左, 我, Pong, 世伯, 伯母, 佢弟弟&女朋友, 去左街市4樓食早餐, 食完早餐世伯伯世去買泳衣, 佢弟弟女朋友就返屋企攞泳衣, 10幾坐小巴去清水灣, 係觀塘時都有d陽光




一入到西貢超級大雨, 我地都無理落到沙灘即刻租把沙灘遮, 點知越黎越大風, 咁我地兩位女仕就搵地方避, 過一陣就無咁大風大雨就出返去啦, 之後就開始落水玩, 通常都係兩個睇住d野, 四個出去玩, 我本身有一個水泡, 佢弟弟再租多一個, 玩玩下都會大風大雨, 其實都幾凍架, 落到水就好d, 但d水好多垃圾

玩到2點幾開始好天, 佢地就話要走啦, 咁就去沖身坐小巴返觀塘

世伯同伯母玩得好開心呀, 佢地兩個係海度玩到唔返黎, 好搞笑, Pong仲話都唔知係我地陪佢黎玩定係佢地陪我地黎玩

沒有留言:

張貼留言