2008年5月27日 星期二

一肚火

我用左和X寬頻好多年, 因為佢D/L野夠快, 不過隔一個月就會斷線一次, 打去技術支援要聽一大段錄音先有人聽
話說星期六下晝放工返左媽到同D親戚食下飯, 返到屋企3點幾諗住開電腦玩下, 點知又唔得, 咁又打去搵人整啦, 約左今日4-6點

6點師父打比我話佢已經到左, 叫我開上網部機, 咁我個時係公司, 我媽又唔識, 咁我叫佢可唔可以去我屋企開, 之後佢話因為個機房唔係我個楝樓係第二楝, 所以佢唔想行黎行去, 咁OK我打比媽教佢開啦

到9點幾佢又打黎問我開左未, 佢話佢check唔到, 咁我叫佢去我屋企搞啦, 佢又話太遠唔想行, 之後同佢噪左幾句, 問佢叫咩名又唔話我知, 你接得CALL嘅咁就要搞掂佢啦, 咩叫唔想行呀, 唔想行咪唔到DO囉

隔左一陣媽打比我, 話個師父上左我屋企整斷左條上網線就走左啦, 搞錯, 咩人咁無品, OK你一句唔整咪唔好整囉, 做咩要走上我屋企搞D線先, 嚇親我屋企人點先

真係嬲到爆呀, 以前師父上親黎整我都一樣唔係屋企啦, 點解今次會搞成咁

頂你, 佢係咪食屎大架, D死靚仔未出黎做野受過氣, 鬼唔望佢一世無出色啦

我都好少對街外人發咁大脾氣, 佢真係第一個

沒有留言:

張貼留言