2007年11月26日 星期一

20071126

因為有私人野做所以下晝請左假, 搞掂D野之後差唔多五點, 跟住打左一陣網球, 我個樣呀, 靚唔靚&似唔似呢??




打到6點到我就出旺角搵Pong啦, 諗住做運動點知行行下又搭車出左尖沙咀行街, 我係levis度買左條牛仔褲呀, 但因為我太矮嘅關係條褲要改囉, 之後去左Take 5度Pong買左個匙扣比我


行到8點幾肚餓啦, 就去左Pizza hut度食野, 我覺得今次麻麻啫, 個批係軟殼蟹批, 有D腥呀, 個螺絲粉左無咩味, 係唯一個雞翼啫

食飽飽就行去海港個邊啦, 去左fingercroxx度睇衫結果我又買左條褲啦, 今日我真係大豐收啦, 9點鐘就坐巴士返屋企啦

今日食左咁多野明天一定要去做運動架, 已經懶左好耐啦, 唔可以再懶啦

沒有留言:

張貼留言