2016年3月30日 星期三

2016年農曆年馬爾代夫之旅

2016年3月30日
又要回到未來啦,
講返今年嘅農曆新年,
以前農曆新年都會係香港,
因為買機票出國玩會好貴,
今年Pong有朋友話一齊去
馬爾代夫+新加坡十三天,
馬爾代夫8日,
新加坡5日。

馬爾代夫真係靚到唔知講咩好,
雖然唔係住水上屋,
但真係好正,
D水好清,
日日都浮潛同毛仔游水。
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第一日去到馬里已經係晚上10點幾,
係機場買電話咭,
行前少少就係買電話咭地方

搞掂好晒就去酒店,
係碼頭附近住左一晚



第二朝食完早餐,
大約10點幾去碼頭坐船出島

我地住嘅酒店係 "Casa Mia" ,
唔係水上屋


酒店嘅門口

去到腰間的泳池


早、午、晚3餐都會係尼度食
係香港買酒店包3餐,
每位HK$2000


我地住嘅house,
3對夫妻,1對情侶住


馬爾代夫小食部


我地住緊尼個島係有原居民的,
所以酒店負責人叫我地出左酒店後,
都唔好著得咁暴露

酒店範圍嘅沙灘


行出酒店係原居民個邊嘅沙灘
都係咁靚囉


仲會見到一條唔知咩生物

真係舒服到難以形容囉,
不過欠一點點的酒精,
因為島上有原居民,
所以在酒店都不能賣酒 

只係用iphone影都可以咁靚


每日嘅活動都係浮潛同埋浮潛 



Pong話下面有一群群嘅魚


仲會係海中心浮潛,
海中心真係靚好多

仲係海中心睇日落添

遊艇

朋友出海釣魚,
好好收穫,
拎左4條魚去遊艇上面整,
好好味,好新鮮。

遊艇上面個鍋唔夠大,
所以切左條尾。




每晚開餐都會見到佢


佢背上有一點,
我地改佢個名叫一筒


真係任玩唔嬲架


2月8日大年初一,
酒店為我地做左個蛋糕,
我同Pong未結婚,
所以仲有利是逗。
恭喜發財!
好窩心呢~


2月11日下午3點要坐飛機去新加坡啦,
真係好唔捨得,
馬里碼頭


尼個馬爾代夫旅程,
終於完滿結束啦,
真係好開心好好玩好難忘,
雖然無住水上屋,
但都唔覺得有遺憾,
因為實在太靚啦,
有緣我會再來的,
馬爾代夫你要等我呀。。。 

ღ 謝謝收看 

4 則留言: