2016年2月19日 星期五

201510 東京之旅 第六天

2015年10月27日 第六天
7點在酒店吃完早餐,
坐車到輕井澤,
又是另一番景色,
好靚呀




我地住係APA Hotel
我覺得Super Hotel比這間舒服得多





放低行李,
在酒店斜對面可以租單車,
我地租了駕半自動單車,
雖然踏單車比行路舒服,
但停低影相比較麻煩



跟住一路踩,
去到一個森林嘅地方,
停低左駕單車,
仲可以用鎖匙鎖住,
之後就開始行上山


一路行都沒有其他人的



突然看見這個牌,
熊出沒?
真的有點害怕,
但依然繼續向上行





差不多行了兩個鐘,
到了山頂,
真係好靚呀,
好彩我地唔怕死堅持繼續行





行左一個圈就步行落山,
繼續踩住駕單車遊輕井澤


去了雲場池,
又係好靚嘅地方呀,
見到有人影婚紗相添


之後就肚餓啦,
見到尼間食川上庵好多人排隊,
所以我地又跟住排


我地就繼續踩住駕單車周圍去,
踩到5點幾就還車返酒店休息,
點知睡著了,
睡到晚上7點幾,
出酒店食晚餐,
全部店鋪已經關門,
只有街燈,
其實可以去Outlet個邊吃的,
但沒有行過去,
搵到一間居酒店,
食左個定食就返酒店瞓覺啦,
可能踩左成日單車,
真係好累了

第六天輕井澤







6 則留言: