2015年1月14日 星期三

基礎日文 7

2015年1月13日
上左基礎班都差不多13堂,
教左7課書啦,
但始終都唔多入腦,
係堂上面同學仔頭腦都轉得快,
老師問的問題好快可以答到,
但我要諗好耐,
而且聽力真係麻麻地

好想去備課,
但上一課都未搞得掂,
唉!!唔通我真係無言語天份


2月8日有個日語學習方法講座,
如果可以我都想去聽下,
希望對我有幫助

10 則留言:

  1. 我深信係無天份呢樣野架!! 學語言, 只要唔放棄, 總有一日會識嘅! 那怕一堂只係識少少, 累少就成多... 我本身係無記性嘅人, 人地一聽就記得, 可能我要背十次都未必記得... 但花時間背夠二十次, 重復又重復的話, 慢慢我會記得... 加油呀!! 其實可能人人都一樣, 你無特別唔叻... 可能佢地返屋企狂溫呢... (笑)
    至於 extra 嘅講座... 你可以考慮下... 不過我覺得, 如果你手上嘅資料都未熟, 再去聽另一個老師用另一個方法去教, 可能仲亂... ( 唔好介意我多事, 純粹個人意見...^_^ )

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,唔介意,我都係超級無記性的為左測驗背生字,測驗之後又會唔記得點讀。
      我想問下尼,如果你有唔識嘅句子,會係邊查架?

      刪除
  2. 我讀咗兩年日文, 算識得幾多, 可惜愈讀愈難記, 又沒機會練習, 結果停了, 現在一片空白. 你加油呀.

    回覆刪除