2014年10月10日 星期五

基礎日文 2

20141010金曜日
突然間好想打下日文,
嘻嘻。。。

話說星期二上左基礎第一堂,
最初入到課室,
這位老師全日文同我地講野,
見我地聽唔明都講左少少中文,
之後同我溫返入門最後學嘅野,
原來好多同學仔都忘記左啦,
哈。。。
尼個老師唔會寫野係白板,
只係用Power Point,
又講得快,又寫唔切,
搞到好似無學過野咁,
結果昨日係屋企自己溫書,
自己上e-learning睇題解,
咁樣又比我明左啦,
我都覺得自己幾叻喎

普通形+()+思います(我認為),
名詞&ない形容詞就要
()+()+思います,
(ヨキさんは綺麗だと思います。)
如果係形容詞或動詞,
()+思います,
(ヨキさんは日本が勉強すると思います。)
唔知有無理解錯呢。

2 則留言: