2014年1月22日 星期三

Y! Blog

之前係Y!Blog downlond落黎嘅野唔知點解睇唔到,
係咪Y!Blog執左之後就會連個D都睇唔返架??
咁點算呀, 我仲諗住COPY & PASTE返新Blog度喎
吖!!!!
好唔開心呀...

8 則留言:

  1. 火火妹,我找到你了...
    我阿烏個blog的文章都未得閒放番係呢度...

    回覆刪除
  2. 第一次 yahoo 玩升級焗住要搬 blog ,我貪快,把文字和圖片 copy 到新 blog,後來舊 blog 消失左,新 blog 既圖片跟住冇晒剩返文字,今次再搬我正式搬運打包去新 blog lu.

    回覆刪除