2013年11月29日 星期五

Part time

前幾日返左6Part time係拍賣行做野,
有時轉換下環境都幾好呀,
不過今次有兩位同事又係同我一樣都係P.T
佢地正職係做空姐,
個兩位女仕真係好難頂,
我地有8個人,
2個一齊輪住可以休息15分鐘,
2位空姐成日都休息20-30分鐘,
食飯又係每人45分鐘,
佢地食1個鐘,
真係好過份囉,
做野又係,
staff時又扮勤力,
搶住D野黎做,
staff時又圍埋吹水,
下次有佢地兩我都唔會返囉,
今日返到公司電腦傻傻地,
可能連個天都唔想我返黎呀

~~

4 則留言:

  1. 現今社會D人就係咁,你只要做好本份就已足夠!想太多好易氣壞身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係,有時講下、鬧下個人都輕鬆返D!

      刪除
    2. 係呀, 做完P.T之後, 我同另一個女仔又係返P.T, 見過個空姐一日, 勁係度呻呀, 真係舒服好多架

      刪除