2009年10月22日 星期四

薯仔蘋果汁

上個月Pong去剪髮,

佢話比剪髮姐姐聽我皮膚唔好,

所以唔想出街,

星期六我去搵佢剪,

佢教我一個方法佢以家都做緊,

佢話佢以前都係好似我咁,

就係朝早榨薯仔蘋果汁飲

生薯仔諗起都想嘔,

星期一唔理咁多放工去左葵芳,

Pong陪我買完榨汁機比埋錢佢就返學,

真係多謝你!!!

本來想買個$3xx個姐姐叫無貨要訂,

咁之後我地買左個$5xx可以磨豆同攪拌嘅




以家每晚整好晒d材料,

每朝早都要早少少咁榨黎飲,

第一次飲都有少少唔慣嘅,

因為生薯仔好難頂,

前晚諗住榨好晒第二朝早可以飲,

因為榨個時部機好噪,

但係到第二朝仲難飲左,

Pong話d蘋果遇到空氣變左鐵銹味,

咁又真係有少少喎






剪髮姐姐話要連續飲5日就會feel到少少功效,

不過要連續飲3個月,

之後就可以隔日咁飲喎,

以家飲左3日

加油!!!為左靚靚麻煩少少左唔緊要架

跟住伯母昨日又同我講

佢有個朋友個唔知仔定女又係好似我咁

用馬"提"(唔記得點寫)full面喎

諗住遲少少試埋佢先

沒有留言:

張貼留言