2009年9月9日 星期三

多哉多難

之前講過Pong生日想整個蛋糕比佢食,


我已經唔理其他人點諗照整,


星期一已經交埋錢,


昨晚佢媽媽問Pong洗唔洗買蛋糕,


Pong已經話唔洗啦,


因為之前係聖安那買過一個什麼低脂蛋糕好好味,


所以佢想買比Pong,


佢就係咁追問,


唉!!唔知今日佢有無買到呢??


不過我唔理啦,一早諗住整比佢,


以家先話唔整比我,


我諗我個心會好唔舒服囉


下晝兩點幾Pong打比我話佢媽媽今晚同佢慶祝,


我哦左一句就收線,


之後我都打返比佢話佢知我今晚又係去整蛋糕喎,


想比少少驚喜都唔係,haha...不過我會有份禮物同diy生日咭...


2 則留言:

  1. 生日快樂
    唔駛諗咁多啦, 你整十個蛋糕, 佢都要同你食晒佢架啦............
    [版主回覆09/10/2009 09:37:00]嘻嘻....咁又係
    佢試下唔食

    回覆刪除