2009年2月24日 星期二

大嶼山@廷慶寺

星期日我同Pong屋企人, 一行6人早7點幾坐巴士去東涌廷慶寺, 呵呵!!!妹妹都係第一次坐車車咋











係麥記買早餐之後坐旅遊巴上山啦, 好似我唔會暈車浪啫, 如果唔係真係死得啦, 係山上面都好大霧, 好似仙景咁, 好遠處個度就係啦







去到路口原來大嘅旅遊巴入唔到去, 所以佢爸媽就坐24坐嘅旅遊巴, 我地4個後生仔就行入去, 太約行十幾分鐘到啦




唔好以為見到尼塊牌就到, 其實係剛剛開始咋




今次真係到啦


































間佛堂剛剛裝飾完, 咁Pong嘅爺爺"女麻""女麻"係裡面, 所以個度d人就叫我地去食齋同拜下神, 而且個度仲有d位, 可能就係咁叫d人上黎順便sell下囉, 不過聽到d人講好似要60萬一個位架, 我都見到好多人睇架

我想問下blog只可以post到20張相, 有時我有好多想post出來, 咁有咩software可以張幾張相癡埋當一張, 而又簡單d架??? thx!!!!

1 則留言: